Stay! Or don't...

For fresh fruit, go to mattipaasio.com

14.6.2014

The Patriot ACT


Sen perusteella, mitä luin tänään, olen saanut kunnian edustaa pahamaineista homojen salaliittoa. Ainakin, mikäli uskomme Facebookia. Ja kuka ei uskoisi? Facebook on RT vihreän arvoliberaalin valeasussa.
$

Based on what I read today, I've been granted an honorary lifelong membership in the notorious global gay conspiracy. According to Mark Putin, at least. I mean, Vladimir Zuckerberg... you know. The one who heads that branch of RT dressed as a young urban chick killer. Or yuck.


Olen otettu! Kiitos kiitos kiitos.

Haluan vastata kohteliaisuuteen ja paljastaa suunnitelman Venäjän presidentin eläkepäivien varalle. Mitä pikku kaverille tehdään, kun hänet on syösty vallasta?

Ehdotus on seuraava. Lasketaan Putin Pietarin likaviemäriin, missä hän saa rauhassa elää sen rottalauman parissa, joiden rintamalinjat hän hylkäsi kun alun perin maan päälle karkasi.

$

I feel so humble. Thank you, thank you -- thanks.

I want to return the favor by offering a suggestion of what to do with the Russian president once he's been forced to flee Moscow even faster than Yanukovych ran from the angry folks of Maidan.

(You'll have to use the Dada Button Translator decyphering that last paragraph, though. I'm too stupid and the phone too tired to do it all by ourselves. Or maybe we are just so chickenshit; we don't DARE to put it in English.)

-- Let's lower Putin into the sewers of St. Petersburg to live at peace with the rats whose ranks he so cowardly deserted before appearing on the face of the earth in the first place.

Yes. That's what I'd call PATRIOTIC.

http://www.kertomus.fi/a-h/cbgb/c-teksti/



Erämaan hutsu


                   Pirulta mä tuen saan


Pirulta mä tuen saan,
tätä maata hän rakastaa,
muuttaa jälleen muotoaan –
hyvää jaksaa odottaa.

Ei se ole satua,
käy katulamput kaasulla,
pimeys, pakkanenkin naurattaa,
kun saadaan uusi yya.

Sotaan on vain yksi syy:
julmuus, tyhmyys tiivistyy
kun orjakansa yhdistyy
palvelemaan mammonaa.

                    Joskus mietin
mihin menin mukaan.
Joskus toivon
ettei mua tuntis kukaan.
Joskus kuulen sanat
“mä uskon isäntääni”,
ja mua kylmää
ikiroudan ääni.
                   
Pirulta mä tuen saan,
hän kyräilyä rakastaa,
ja kansa pystyyn ponnahtaa:
“Me on tultu tänne vihaamaan.”

Sama ketä syytetään,
kun sana pannaan kiertämään,
ei niitä tunne äitikään
ja jokainen on syyllinen.

        Katso pois, katso pois,
 parempi kun katsot pois.
   Vaikka sanani mun kultaa ois,
               mitä teen, siitä vaikenen.

Joskus mietin
mihin mentiin mukaan,
joskus voisin
pyytää anteeks teiltä.
Joskus mä en nää
puita, saati metsää
liekeiltä,
liekeiltä.

              Pirulta mä tuen saan,
tätä maata hän rakastaa,
     meitä gallupit suitsuttaa,
   muut kaatuu tähän kampanjaan.

Pirulta mä tuen saan.
Pirulta mä tuen saan.
    Pirulta mä tuen saan.[1]




[1] Teksti on käännös Jason Isbellin kappaleesta The Devil Is My Running Mate, joka löytyy levyltä Sirens of the Ditch (2007).   

"The Devil Is My Running Mate" by Jason Isbell from the album Sirens of the Ditch (2007)
w/ Finnish lyrics.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti